Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co říká. Aktivně dávat najevo, že ho vnímám. Někdo by to nazval…
Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…
Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…
Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…
Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením…
Práce obchodníka není snadná. Pokud se někdy ocitáte ve stresu z toho, že…
Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám…
6 kroků k úspěšnému vyjednávání Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně…
Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem,…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…
Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…
Jak vytvořit tým pro "inside sales" "Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí…
Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí.…