3 kroky ke zrychlení prodejních cyklů Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je buď prodej, nebo odmítnutí ze strany zákazníka. Dnes se podíváme,…
10 vlastností úspěšného prodejce Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
5 způsobů, jak se vyrovnat s nevydařeným obchodem Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že…
3 věci, které vás brzdí v prodeji Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání,…
Čtyři věci, které klienty nejvíce štvou na prodejcích Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné…
Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které…
7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité,…
4 techniky pro urychlení obchodu Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…
„Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Proč se pořád ptát „proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Klíčové události, při kterých oslovit klienty Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…
5 začátečnických chyb v prodeji Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se…