Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se hrubé podmínky obchodu, klient se vším souhlasí. Teď přichází chvíle,…
Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…
Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…
Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…