Skryté triky nonverbální komunikace Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To, jakým způsobem prodejce působí na zákazníka a jaké v něm vyvolává…
Inside sales: Zásadní je řešení problémů Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…
Co si chcete rozmyslet? Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá…
Nedaří se vám v prodeji? Zde jsou možné důvody U každého obchodníka přijde dříve nebo později období, ve kterém se…
Čtyři „K“ každého dobrého prodejce Existují špatní obchodníci, dobří obchodníci a ti nejlepší obchodníci. Co…
7 prodejních rad začínajícím podnikatelům Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v …
5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální…
Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Trh se neustále mění. Víte, jak držet krok s dobou? Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
5 vlastností, které z vás udělají vedoucího týmu Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou…
Řečnické umění aneb Mluvte tak, aby vás ostatní poslouchali Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
3 kategorie potenciálních klientů a jak s nimi zacházet V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
4 prodejních triky vypozorované v prodejnách Apple Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…