Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato otázka je ovšem špatně. Mnohem důležitější totiž je, na co se…
4 zásady úspěšného vyjednávání Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma…
3 tipy, co dělat, když přestanou jít obchody Tu frustraci zná každý, kdo si prošel obdobím nečekaného útlumu. Obchody…
4 každodenní triky, jak si udržet pozitivní přístup Správný, proaktivní přístup ze strany prodejce je základem úspěchu v …
7 filmů, které musí vidět každý prodejce Jelikož je období prázdnin a dovolených, řada lidí relaxuje a kulturně se…
Komoditní trh je velmi citlivý na kvalitu Většinu rad, které na našem vzdělávacím serveru najdete, lze aplikovat…
4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí,…
4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době…
Steve W. Martin je americký kouč, autor a lektor na Marshall School of…
Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp.…
4 kroky k vybudování důvěry u klienta Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké…
Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
I introvertní prodejce může být úspěšný Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a…