Klienti, které musíte odmítnout pro své vlastní dobro Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují klienti, kteří se vám nevyplatí z hlediska času, financí, vynaložené energie a stresu.…
Analýza potřeb: Základní otázky Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb…
4 psychologické triky, které vám pomohou více prodávat Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
Nenechte obchod „vyšumět“ Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem…
Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od…
Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez…
4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní…
5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl…
Obchodník musí mít perfektní životopis Asi všichni vědí, že správné sepsání životopisu je základem úspěchu při…
Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které…
Hrozí vám syndrom vyhoření? 3 způsoby, jak mu předcházet Obchodní kariéra má všechny parametry, aby byla jednou z nejrizikovějších,…
7 tipů pro e-mailové kampaně v období Vánoc Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně,…
Kde je chyba, když obchody nejdou? Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou…