Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho strany existuje menší či větší zájem. Kromě schopnosti dotáhnout…
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z …
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje spíše na kvantitu…
Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl…
Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…
Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a…