Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem. Loajalita zákazníků se totiž nedá koupit, protože je již ze své…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…
Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…
Proč poslouchat zákazníka Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
O hodnotě rozhoduje zákazník Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…
Víc než loajalita Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Klíčový zákazník = náročný zákazník Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…