Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality zákazníků. Zákaznická loajalita přitom stojí a padá se…

7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

Článek v rámci předplatného 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…

E-mail žije a vzkvétá

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Zákazník jako součást obchodování

Článek v rámci předplatného Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Článek v rámci předplatného Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…

Zákazník není na jedno použití

Článek v rámci předplatného Zákazník není na jedno použití

Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…

Berte to osobně

Berte to osobně

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom…

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…

Klíč k loajalitě

Článek v rámci předplatného Klíč k loajalitě

Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk.…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…

Dejte jim, co potřebují

Článek v rámci předplatného Dejte jim, co potřebují

Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…

Výpis 17821794 z celkem 1841