Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality zákazníků. Zákaznická loajalita přitom stojí a padá se…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…
Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…
Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…