Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem. Loajalita zákazníků se totiž nedá koupit, protože je již ze své…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…
Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…