První dojem je klíčový: Jak pozitivně zapůsobit na zákazníka během první minuty Dojem, který prodejce udělá na potenciálního zákazníka, hraje klíčovou roli v tom, jestli bude prodej úspěšný nebo ne. A jak všichni víme, první dojem je ten…
Skeptici, technici a další: Čtyři typy klientů a čtyři prodejní techniky, které na ně platí Přestože je každý klient svým způsobem unikátní a specifický, můžeme podle…
Sedm věcí, které dělají top prodejci jinak Existuje mnoho obecných rad, které vám pomohou zlepšit své prodejní…
Prodejní dovednosti a techniky, které jsou (a budou) potřeba i v době umělé inteligence AI, tedy umělá inteligence, postupně přebírá nezanedbatelnou část činnosti…
Čtyři tipy, jak vám AI může pomoct najít více nových potenciálních klientů Jedním z nejdůležitějších úkolů obchodních zástupců je neustále…
Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě…
4 triky, které raketově zvýší vaši produktivitu při práci z domova I když mnoho zaměstnavatelů se od myšlenky „home office“ zase vrátila…
Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…
Jak poznat toxické pracoviště už při výběrovém řízení Hledáte nové pracovní uplatnění? Pak určitě chcete najít místo, které vám…
Skryté problémy, které musíte umět odhalit hned na začátku vyjednávání s klientem Většině obchodníků se někdy stane, že domlouvají nadějný obchod s …
Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka „Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že…