Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha odvětvích a aktivitách vracejí ke kořenům. Stejně tak se i prodejci vracejí k samotným…
B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s …
Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…
I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly,…
To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…
Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…
Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…
Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již…
Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se…
Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi…