Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních vlastností, teorie, tvrdé práce a zkušeností. Bez správného nastavení mysli to ale v obchodě…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…
Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…