4 tipy pro e-mailovou segmentaci Plánujete e-mailovou kampaň na podporu prodeje vpředvánočním období? Zvažte strategičtější přístup, který vám zajistí vyšší návratnost investic a naopak nižší…
Top trendy pro rok 2009 Porozumění zákazníkům a jejich zapojení, používání nových médií, jako jsou…
Vítěz amerických prezidentských voleb Barack Obama zrealizoval kampaň,…
Jak neskončit ve spamovém koši E-mailoví marketéři vědí, že bez ohledu na to, jak jsou jejich zprávy…
Snědl vám pes domácí úkol? To zákazníka nezajímá Většina lidí vyhledává spolupráci s malými marketingovými firmami proto, že…
Předvánoční e-mailová propagace může vypadat jako doména marketérů…
Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší…
Jak na efektivní tiskové zprávy pro Internet Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou…
Studie emeritního profesora americké Harvard Business School Alvina J.…
5 faktorů úspěšné kariéry v přímém marketingu Americká Asociace přímého marketingu (DMA) jmenuje každoročně významné…
Tři moderní marketingové chyby Není žádné tajemství, že marketing je jednou z nejdůležitějších součástí…
Dopisy patří ke stálicím přímého marketingu. Často stále tvoří dokonce jeho…