3 cesty k efektivnímu reklamnímu dopisu

Dopisy patří ke stálicím přímého marketingu. Často stále tvoří dokonce jeho ústřední část. Úkolem reklamního dopisu je zaujmout příjemce a přimět je k akci.

- V první řadě musíte znát své publikum. Je třeba, abyste psali podle jejich potřeb a v jejich jazyce. Zaujměte je příběhy, které pro ně budou relevantní. Najděte hlas a tón,  který bude nejlépe vyhovovat.

- Kratší není vždy lepší. Testujte kratší  i delší varianty. Možná vás překvapí, že delší varianta bude mít větší odezvu.

- Dopis by měl být jednoduchý pro oči. Lidé nechtějí číst moře nekončících slov. Pokud bude dopis působit nudně, nebudou se mu věnovat. Držte se následujících tipů, jak správně formátovat reklamní dopis:

- Ujistěte se, že text není příliš hranatý. Používejte krátké odstavce a jednoduchý jazyk.

- Používejte mezery a bílá místa, abyste dali čtenářům prostor k přemýšlení o vašem sdělení.

- Podtržený a tučně vytištěný text přiláká pozornost a umožní čtenáři zběžně prohlédnout dopis.

- Testujte věci, jako je psaní rukou na okrajích nebo v bodových seznamech za účelem přilákání  pozornosti k důležitým informacím.

-kk-
Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace