Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Three examples of how not to start a conversation with a prospect during telesales

The introductory sentence of your phone conversation with a prospect is the most important one. It is your single chance to engage the prospect. If you do not use a…

Článek v rámci předplatného Tips on how to get a loyal clientele

What is the key to building a large, long-lasting, loyal clientele? A good…

Článek v rámci předplatného When a customer gets angry: Three tips on handling the situation

An angry client poses a big challenge for a customer service…

Článek v rámci předplatného Basic advice to those who sell over the phone

Telephone sales still has its place in business, and it can teach those who…

Článek v rámci předplatného How to prepare high-quality scripts for telephone sales

Why are scripts for call center agents important? The main reason is that…

Článek v rámci předplatného Five deadly sins of customer service

 Customer service plays a key role in customer loyalty. In the worst…

Článek v rámci předplatného The most common mistakes when selling over the phone

It is no coincidence that phone sales remains one of the top sales…

Článek v rámci předplatného Three tips on how to achieve a loyal clientele

What is the key to building a long-lasting, loyal, large clientele? A good…

Článek v rámci předplatného How to react to excessive demands from an unreasonable client

The saying “The customer is always right” is not always true. Some clients…

Článek v rámci předplatného How to have satisfied customers

What is the key to building a big group of long-lasting, loyal clientele?…

Článek v rámci předplatného How to prepare for a B2B call with a prospect

Even in the era of LinkedIn, e-mails and other forms of communication,…

Článek v rámci předplatného Ten stats about customer service that you should know

Customer service is the be-all and end-all of any successful business. And,…

Článek v rámci předplatného Key traits of a successful customer service agent

Customer service requires people with a certain attitude. Though some…

Listing 40 to 52 out of 441