Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného 9 tips for cutting the average duration of one phone call in a contact centre

The Average Handling Time (AHT) is a term that refers to the average duration of one phone call between a client and a call centre agent. Shortening the average time…

Článek v rámci předplatného Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Článek v rámci předplatného How to achieve a better experience for clients with your customer service

Customer service is the front line where your clients most often meet the…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system isn't working well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Build your confidence in telesales in 5 steps

Approaching prospects over the telephone is an everyday occurrence in most…

Článek v rámci předplatného Six traits that a customer service agent must have

Being on the frontline and dealing with clients is a job that requires…

Článek v rámci předplatného Telephone sales: How to engage a prospect with your first sentence

Telephone selling is one of the toughest sales disciplines. The phone also…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system doesn't work well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Steps towards retaining top clients

In addition to seeking new business opportunities, customer retention is…

Článek v rámci předplatného 4 resolutions for contact centres for the year 2019

A new year has begun and it's time to work on resolutions for 2019. When it…

Článek v rámci předplatného Four tips on what a chat between a company and a client should be like

Customer service is continuously evolving. Among other things, there are…

Článek v rámci předplatného Six personal qualities every customer service agent must have

The work in customer service is specific, and it requires special skills…

Listing 105 to 117 out of 449