Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě pracovat. Článek proto upozorňuje na základní chyby, kterým by se firmy měly vyhnout, chtějí-li…
Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…
Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na…
Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o…
Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…
Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…
Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…
Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…
Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl…
Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli…
Vzhledem ke klesající důvěře zákazníků mají nejlepší pozici pro úspěch v…
Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba…
Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…