Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing: Čemu se vyhnout?

Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě pracovat. Článek proto upozorňuje na základní chyby, kterým by se firmy měly vyhnout, chtějí-li…

Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek

Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…

I s malým rozpočtem se dají dělat velké věci

Článek v rámci předplatného I s malým rozpočtem se dají dělat velké věci

Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na…

Investice do reklamy klesají. Ale o kolik?

Článek v rámci předplatného Investice do reklamy klesají. Ale o kolik?

Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o…

Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů?

Článek v rámci předplatného Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů?

Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…

Základní pravidla e-mailových newsletterů

Základní pravidla e-mailových newsletterů

Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…

Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň

Článek v rámci předplatného Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň

Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…

Sedm pilířů zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Sedm pilířů zákaznických služeb

Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s…

3 způsoby, jak zvýšit hodnotu newsletteru

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak zvýšit hodnotu newsletteru

Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl…

Reklamní brožura snadno a rychle

Článek v rámci předplatného Reklamní brožura snadno a rychle

Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli…

4 marketingové taktiky pro úspěšnou vánoční sezónu

4 marketingové taktiky pro úspěšnou vánoční sezónu

Vzhledem ke klesající důvěře zákazníků mají nejlepší pozici pro úspěch v…

Pět pravidel pro malé firmy

Článek v rámci předplatného Pět pravidel pro malé firmy

Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba…

Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Než začnete jednat s náročným zákazníkem

Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…

Výpis 31473159 z celkem 4677