Největší problém prodejců: Neochota ke změnám Největší bariérou prodeje je přesvědčit lidi ke změně. Většina totiž nerada opouští výrobek, který již nějak&…
Překvapivé výsledky studie vnímání reklamy na sociálních sítích Až polovině spotřebitelů se nelíbí reklama na sociáln&…
Cena akcií Microsoft poklesla od roku 1999 přibližně o polovinu.…
Podle zprávy AYTM Market Research mají podniky větš&…
Dvě třetiny amerických marketérů věří v úspěch prostřednictvím SEO Na základě americké zprávy firem Valpak a Cox Media…
Jak zajistit, aby obhájci značky byli více slyšet? Někdy se jim říká obhájci, jindy velvyslanci. Zkr&…
PR Daily shrnuje 5 hlavních důvodů, proč novináři nezavolaj&…
Plánujete rozšířit své trhy? Zaměřte se na Brazílii Nejlepší způsob, jak prorazit v Brazílii, je propojit…