Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči? V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s termínem „procesní paralýza“. Jedná se o jev, kdy je skupina lidí (nebo i celá firma) natolik…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na…
Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí…
Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým…
Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…
Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou „CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…
6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…
Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…