Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Several tips on how to deal with angry clients

Communication with angry and dissatisfied clients is one of the most challenging tasks in customer service. At the same time, however, it is a crucial task because…

Článek v rámci předplatného B2C trends that your company must start to follow and implement

B2C business has changed in the past several years significantly due to…

Článek v rámci předplatného Let a client go without damaging your company's PR

Every salesperson must be able to admit to making a mistake, for instance,…

Článek v rámci předplatného 5 habits of salespeople who have loyal clients

Having loyal clients who bring long-term profit, and not having to…

Článek v rámci předplatného Five customer service mistakes that make clients angry

Customer service is sometimes like slacklining. You can do everything well…

Článek v rámci předplatného Four tips on how to relate to clients better

In customer service, the ability of company representatives to empathize…

Článek v rámci předplatného 4 ways of exceeding the client's expectations in customer service

Customer service is often the key factor that is essential in how customers…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (2/2)

If you want your customers to be happy, you should focus on how you treat…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (1/2)

Customer service professionals should be trained and coached to become…

Článek v rámci předplatného How can you increase client loyalty without a loyalty program?

A classic way of increasing client loyalty is a loyalty program that makes…

Článek v rámci předplatného 5 points that require customary service and business department to cooperate

In some companies, customer service is provided directly by salespeople; in…

Článek v rámci předplatného Six steps to having loyal clients

Client retention, i.e. keeping customers, is one of the most efficient ways…

Článek v rámci předplatného How to reject a client's excessive requests without losing them

There are clients who, if you complied with everything they ask for, would…

Listing 53 to 65 out of 311