Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Five characteristics of top-notch customer service

Customer service plays a key role in how customers and the public in general view the company as a whole. It is also a crucial factor in creating loyal clientele.…

Článek v rámci předplatného Positive talking: Key to successful communication with a client

The way you talk to a client and the communication style you use are two…

Článek v rámci předplatného Do you want to have only satisfied customers? Four tips on how to achieve that

Interaction between a businessperson and a client is based on trust and…

18843253

Článek v rámci předplatného Five worst mistakes you can make in customer service

Generally speaking, client satisfaction is in large part influenced by the…

Článek v rámci předplatného Four characteristics of efficient customer service

Customer care plays a key role in customer satisfaction and loyalty. It…

Článek v rámci předplatného Four characteristics of customer care that will make your clients loyal

 Customer service plays a key role in how clients see the whole brand. This…

Článek v rámci předplatného Basics of dealing with an angry customer

From time to time, every salesperson or customer service representative…

Článek v rámci předplatného 6 tips on how to motivate customer service employees and have happy customers

Engaging company employees that are in direct contact with clients is the…

Článek v rámci předplatného Tips on how to get a loyal clientele

What is the key to building a large, long-lasting, loyal clientele? A good…

Článek v rámci předplatného When a customer gets angry: Three tips on handling the situation

An angry client poses a big challenge for a customer service…

Článek v rámci předplatného Five deadly sins of customer service

 Customer service plays a key role in customer loyalty. In the worst…

Článek v rámci předplatného Three tips on how to achieve a loyal clientele

What is the key to building a long-lasting, loyal, large clientele? A good…

Článek v rámci předplatného How to react to excessive demands from an unreasonable client

The saying “The customer is always right” is not always true. Some clients…

Listing 27 to 39 out of 326