Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů zákaznických služeb. Závěry řady studií ukazují, že tento trend může…
Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad…
„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…
Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
Jelikož řada marketérů pracuje v dnešní době z domova, bývá často náročné…
Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii.…
Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde…
Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil…
Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy…
V současné době se po internetu šíří rozšířená citace o kreativitě v krizi.…
Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a…