Neřídíme zákazníky, ale jejich zkušenosti I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný faktor, kterým je třeba se zabývat, aby on-line obchodní kanál zůstal konzistentním a…
Jednu známku na e-mail, prosím Bill Gates se nedávno nechal slyšet, že do dvou let počítá s vyřešením…
Přišel jsem, viděl jsem, nenašel jsem Společnost eGlobalPanel zpracovala studii, v níž se zaměřila na efektivitu…
Zničí spam věrnostní programy? Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že…
Vidím budoucnost e-komerce, jejíž zisk hvězd se dotýká V příštích pěti letech se předpokládá velký nárůst e-komerce. Úroveň…
Zákon zatím k ničemu Spojené státy americké sice od 1.ledna zavedly antispamový zákon, nezdá se…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování…
E-mailový marketing: Koš, nebo cash? E-mailový marketing se rychle stal nadějnou, reálnou a nutnou součástí…
Stephen Cobb je významný americký konzultant v oblasti bezpečnosti. Působí…
Pět tipů pro tiskové zprávy Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
Zase spam, čert ho vem! I když už jsme si ve svých klientech elektronické pošty nastavili zákaz…