Reklama po evropsku Volný pohyb zboží a služeb po jednotném evropském trhu předpokládá i možnost rozvíjet celoevropské reklamní kampaně. Právo EU chápe reklamu jako nástroj informování…
Jak na firemní design Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a…
Budování značky na správných místech V procesu budování obchodní značky se nabízí myšlenka investovat do všech…
Jestli to nebude láska Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je…
Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty,…
Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už…
Rodina se rozhoduje společně Manželství je jako firma. V rodinách se velmi rychle prosazuje demokracie a…
Co dokáže zákaznický časopis Aktuální výzkumy potvrzují, že kvalitní zákaznické časopisy dokáží udržet,…