Chatování se zákazníky Firmy začínají zavádět chat, aby snížily provozní náklady a zlepšily zkušenosti zákazníků. Chat…
Vítěz amerických prezidentských voleb Barack Obama zrealizoval kampaň,…
Jak neskončit ve spamovém koši E-mailoví marketéři vědí, že bez ohledu na to, jak jsou jejich zprávy…
Snědl vám pes domácí úkol? To zákazníka nezajímá Většina lidí vyhledává spolupráci s malými marketingovými firmami proto, že…
Předvánoční e-mailová propagace může vypadat jako doména marketérů…
Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší…
Jak na efektivní tiskové zprávy pro Internet Tiskové zprávy určené pro Internet nemohou být úspěšné, když nebudou…
Studie emeritního profesora americké Harvard Business School Alvina J.…
5 faktorů úspěšné kariéry v přímém marketingu Americká Asociace přímého marketingu (DMA) jmenuje každoročně významné…
Tři moderní marketingové chyby Není žádné tajemství, že marketing je jednou z nejdůležitějších součástí…
Dopisy patří ke stálicím přímého marketingu. Často stále tvoří dokonce jeho…
Budování kontaktů, tzv. networking, patří mezi nejdůležitější kroky…
Internetové tiskové zprávy mají mnoho výhod pro firmy všech velikostí.…