Uvádíte na trh nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře, jednoduše a stručně vysvětlit, v čem je váš produkt inovativní, zvláště pokud se jedná o…
Nepřehlížejte tuto účinnou prodejní techniku Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…
7 nejčastějších chyb v prodeji Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco…
Získejte důvěru potenciálního klienta ve třech krocích Mnoho obchodů bohužel nedopadá dobře čistě z toho důvodu, že prodejce nějak…
Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat? Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Jak poznat, že jednáte s "decision makerem" Když jdete na jídlo sami, většinou vám rozhodnutí, kde zakotvíte, trvá…
Hlavní trendy v prodeji pro rok 2017 Přinášíme vám předpověď hlavních trendů v prodeji pro rok 2017.…
Když zákazníci přicházejí sami: Nenechte je odejít Je to prostě skvělé někdo má problém v podnikání a našel vás na internetu.…
5 rad, jak zapůsobit na investora Dejme tomu, že máte inteligentní, inovativní nápad, který má při určité…
Mladí lidé patří do každého prodejního týmu Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…
5 fatálních prodejních chyb Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho…
3 vlastnosti těch nejlepších prodejních es Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové…
7 tipů, jak napsat e-mail s obchodní nabídkou E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…