Proč se pořád ptát „proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové…
Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Klíčové události, při kterých oslovit klienty Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…
5 začátečnických chyb v prodeji Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se…
Příliš mnoho nekvalitních kontaktů? Víme, kde může být problém Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí…
Pět věcí, které lidé nesnášejí na prodejcích Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na…
Využijte strach klienta ve svůj prospěch Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni…
Pařmen, mluvka nebo generál? Naučte se poznat základní typy potenciálních klientů Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
5 vlastností moderního prodejce Svět prodeje se za posledních několik let výrazně proměnil. Obchodníci se…
Řekněme si to upřímně - profese prodejce vyvolává u mnoha lidí nejistotu či…
Kde brát nové kontakty na potenciální klienty? Získávání nových klientů začíná kvalitními databázemi. A kvalitní databáze…
Podceňujete klienty a jejich možnosti? Připravujete se o obchody Mnoho prodejců má obavy o to, jestli si klienti budou moci dovolit jejich…
9 efektivních úvodů e-mailu s obchodní nabídkou Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto…