Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám vracet. Jeho další vlastnosti si identifikujte sami. Najít zákazníky, kteří se k vám budou…
6 kroků k úspěšnému vyjednávání Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně…
Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem,…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…
Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…
Jak vytvořit tým pro "inside sales" "Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí…
Jak uzavřít obchod rychle a efektivně Užitečná věc, na kterou se zaměřit při rozvoji obchodních dovedností je to,…
6 postupů, díky kterým se stanete skvělými prodejci Zajímá vás, co odlišuje ty nejlepší prodejce od těch průměrných? Nejčastěji…
Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí.…
Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…
Jak najít čas k prodeji vašich služeb Jste začínající soukromý podnikatel nebo zkušený profesionál ve svém oboru…
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…
Úkol manažera prodejního týmu je pomáhat prodejcům. Problém však je, že…