Marketing - zprávy z HR

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení předplatitelské služby, která klientovi pravidelně poskytuje váš produkt a…

Článek v rámci předplatného 8 prodejních rad, které vás mohou překvapit

Server Inc.com publikoval fakta o prodeji, o nichž jste nemuseli vědět. …

Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient…

Článek v rámci předplatného Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a…

Článek v rámci předplatného Obchodní myšlení: Před a po změně

Někdy je nutné přeprogramovat to, jak o přemýšlíte o obchodu zvláště pokud…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.…

Článek v rámci předplatného Šest kroků k úspěšnému time managementu pro obchodníky

Jedním z klíčů k úspěchu v oblasti obchodu je správný time management.…

Článek v rámci předplatného Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu…

Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také…

Článek v rámci předplatného Jak si říct o zvýšení platu

Když chcete být úspěšní s žádostí o zvýšení platu, je důležité uvažovat i o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom,…

Článek v rámci předplatného Jak "přečíst" kancelář zákazníka

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může…

Článek v rámci předplatného Průvodce stolováním spojeným s networkingem

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z…

Výpis 12751287 z celkem 1839