Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde vysvětluje, jak sdělit negativní zpětnou vazbu členům vašeho…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…

Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…

Článek v rámci předplatného Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…

Článek v rámci předplatného 2 typy zákazníků, kterým se raději vyhněte

Vyjednávání s obtížnými klienty potká čas od času každého. Někteří ale…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…

Článek v rámci předplatného Jak na profesionální prodejní prezentaci

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval…

Jak oslovit staré zákazníky s novým produktem

Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…

4 kroky k úspěšnějším obchodním nabídkám

Obchodníci tráví dlouhé hodiny pečlivým sepisováním nabídek pro potenciální…

Proč je konkurenční prostředí v prodejním týmu nevhodné?

Trocha přátelské konkurence může být zdravým motivačním nástrojem. Přílišný…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak se dostat se zákazníkem na stejnou vlnu

Zákazníci nejraději spolupracují s lidmi, kteří jim jsou podobní. K…

Výpis 12361248 z celkem 1841