Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak místo prodávání přimět klienty, aby od vás kupovali sami

V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko více než kdy před tím. Důvodem je fakt, že díky informačním technologiím, internetu a…

Článek v rámci předplatného Tajemství top obchodníků? Umí číst řeč těla

Co byste dali za to, abyste mohli číst myšlenky člověka, s nímž jednáte…

Článek v rámci předplatného Jak před svátky vzdorovat větě: "Ozvěte se mi až po Novém roce."

Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu…

Článek v rámci předplatného Jak přežít ztrátové období po zavedení nového produktu nebo firmy

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…

Článek v rámci předplatného Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…

Článek v rámci předplatného 4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…

Článek v rámci předplatného Nabízejte to nejlepší, nikoliv nejlevnější řešení

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…

Článek v rámci předplatného 20 výrazů, díky kterým budete působit důvěryhodně

Přemýšlíte, jak vylepšit svou prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného 5 emocí, které musíte vzbudit u zákazníka

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…

Článek v rámci předplatného Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k přípravě úderné 3minutové prezentace

Připravujete prezentaci, krátké představení vašeho produktu nebo ukázku…

Článek v rámci předplatného Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat."

Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…

Výpis 10801092 z celkem 1915