Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména lidí, s nimiž mluví. Zapamatovat si jméno potenciálního klienta a pak je při komunikaci…
Základy prodeje pro prodejní nováčky Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…
Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018 Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…
Mnoho obchodníků, kteří si domlouvají osobní schůzky s potenciálními…
Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet své vlastní…
Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe…
Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …
Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu…
Čtyři rady začínajícím prodejcům Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…
5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická…
Nový podřízený na obchodní pozici: Na co si dát pozor Přijetí nového zaměstnance je vždy ošemetnou záležitostí. Je nutné dát mu…