3 základní odpovědnosti vedoucího týmu Nový vedoucí týmu má vždy celou řadu povinností a úkolů, které se musí naučit. Aby se mu z vedení týmu a ze všech těch povinností nestal jeden velký chaos, dají se…
Šest triků, jak si řečí těla získat přízeň potenciálního klienta Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta…
Jak přistupovat ke konkurenci? V každém oboru mají firmy své konkurenty. I kdybyste nabízeli zcela…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili…
Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na…
Vést příkladem: Tipy pro nové manažery týmu Nový vedoucí týmu musí čelit mnoha výzvám. Jednou z nich je ten fakt, že je…
Získejte důvěru potenciálního klienta snadno a rychle Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v…
3 kroky k získání více nových klientů Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně…
Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete,…
4 inspirativní přednášky pro ženy, které si můžete pustit zdarma Projekt TED sestává z organizovaných přednášek na témata technologií,…
Čtyři věci, které se musejí naučit noví vedoucí týmu Stát se vedoucím týmu znamená převzít odpovědnost nejen za svoji práci, ale…
Co dělají neúspěšní prodejci špatně? Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady –…
Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“? Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí.…