Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady – komunikační dovednosti, odborné znalosti, emoční inteligenci a schopnost ostatní inspirovat.…
Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí.…
Ať už čtete odborné články, vzděláváte se nebo jen posloucháte rady…
Zákazníci, kteří kývli na vaši nabídku a stali se součástí vaší klientely,…
Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním…
Stres může být od určitých úrovní ubíjející a mnohdy i nebezpečný. Pro…
Mít skvělý, samostatně pracující a všechny překážky překonávající prodejní…
Mnoho lidí si pouští hudbu k práci. Někomu pomáhá k soustředění, někdo…
Ať už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu,…
Je jen málo značek, které se dovedly tak rychle a účinně vyprofilovat a…
Jste v obchodní sféře noví? Nikdy jste přímo prodej nedělali a je to pro…
Být nejlepší a nejúspěšnější sebou nese i nutnost umět efektivně odpočívat.…
Každý obchodník to někdy zažil. Schůzka neprobíhá podle vašich představ,…