Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat. Upozorňujeme na sedm chyb, kterých se dopouštějí ti, kteří nemají s …
Obchod je poměrně univerzální pracovní obor. I když nemáte zkušenosti s …
Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním…
Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…
Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…