Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně zacílit, umět se k zákazníkovi dostat a dobře…
Základy obchodní etikety Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o…
4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…
Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…
Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…
5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…
Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…
Naučte se přivolat štěstí Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…
Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli…