Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi. Umění působit na rozhodování jiných lidí a celkově se umět vcítit do ostatních jsou navíc…
Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…
Skončíte prezentaci, argumenty pro koupi vámi nabízeného produktu jsou…
S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok…
Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se…
Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako…
Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle…
Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny…
Ať už jste obchodníkem v jakémkoliv odvětví, vždy se najde někdo, kdo…
Prodejci, kteří za svou kariéru již prošli řadou různých školení, tuto…