Marketing - zprávy z HR

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a příčiny nízkých výsledků velké části lidí, kteří se pohybují v obchodě, resp. v prodeji. Jedná…

6 tipů jak přimět zákazníky, aby hradili faktury včas

Každý prodejce jistě někdy zažil nějakou opožděnou platbu, dostal se do…

Článek v rámci předplatného Prvních pět minut s klientem krok po kroku

Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Čistota rozhodnutí - rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat na obchodním setkání

Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…

Článek v rámci předplatného Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod

Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…

3 důvody, proč lidé nechtějí, aby jim někdo něco prodával

V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když slyšíte větu "Nemám zájem"

Nezájem ze strany zákazníka je problém, který je nutno umět překonat hned…

B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat

Článek v rámci předplatného B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat

Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří…

Výpis 14181430 z celkem 1915