1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na několika reklamních plochách s výbornou user experience, to nedá jen tak někdo.
B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…
Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Praktické tipy pro obsahový marketing Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
Jak propojit zákazníky se značkou: Klíčem je být konzistentní Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho…
Začínáme s videi pro obsahový marketing (2/2) Myslete na světlo aby bylo dobré, je vhodné tomu věnovat čas. Správné…
Začínáme s videi pro obsahový marketing (1/2) Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
Průzkum: Lidé v českých letácích Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům…
Trendy digitálního marketingu pro rok 2017 Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak…
3 marketingové tipy pro malé firmy Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si…
Veřejný projev musí mít hlavu i patu Veřejné proslovy mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu, že se na ně…