5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-mailů. Možná by většinu z vás ani nenapadlo na tom něco. Co ale použít rozloučení, které (…
Nevíte, co napsat na váš blog? 5 způsobů, jak to zjistit Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný…
Staňte se mistrem v marketingu na sociálních sítích Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků stále jedna z nejdůležitějších…
Je vaše úsilí v B2B marketingu bez výsledků? Segmentace publika v B2b marketingu je velmi důležitá. Nepoužívejte proto…
Umění psát atraktivní předměty hromadných e-mailů Nejsou vaše e-mailové kampaně efektivní? Nepadají do spamu, a přesto si je…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
Jak získat 10 000 fanoušků facebookové stránky Dnes se na ukázkovém příkladu podíváme na to, jakým způsobem lze získat v …
Jak rozmach chytrých telefonů ovlivňuje chování zákazníků Technologie se mění a zákazníci s nimi. Jednou z nejvýznamnějších změn…
Začínáme s videi pro obsahový marketing (2/2) Myslete na světlo aby bylo dobré, je vhodné tomu věnovat čas. Správné…
Začínáme s videi pro obsahový marketing (1/2) Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
Jak můžete stále pochybovat o content marketingu? Podívejte se na fakta a čísla. Budete pak moci oponovat, když vám někdo…
Může umělá inteligence nahradit skutečné prodejce? Umělá inteligence (v angličtině AI) dělá vrásky mnoha pracovníkům, protože…