Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Basic rules of telephone sales

Are you new to sales? Do you have little or no experience? To a certain extent, calling is part of any kind of sales, and doing business, and even if you are not…

Článek v rámci předplatného 10 customer service statistics you should know

We all know that customer service is crucial for clients and their…

Článek v rámci předplatného 9 tips for cutting the average duration of one phone call in a contact centre

The Average Handling Time (AHT) is a term that refers to the average…

Článek v rámci předplatného Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Článek v rámci předplatného How to achieve a better experience for clients with your customer service

Customer service is the front line where your clients most often meet the…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system isn't working well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Build your confidence in telesales in 5 steps

Approaching prospects over the telephone is an everyday occurrence in most…

Článek v rámci předplatného Six traits that a customer service agent must have

Being on the frontline and dealing with clients is a job that requires…

Článek v rámci předplatného Telephone sales: How to engage a prospect with your first sentence

Telephone selling is one of the toughest sales disciplines. The phone also…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system doesn't work well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Steps towards retaining top clients

In addition to seeking new business opportunities, customer retention is…

Článek v rámci předplatného 4 resolutions for contact centres for the year 2019

A new year has begun and it's time to work on resolutions for 2019. When it…

Listing 105 to 117 out of 451