Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného 5 tricks to keep you from getting stressed when selling over the phone

Telesales is a source of bad moods and stress for many salespeople. Stress and a negative attitude lead to bad reactions on the part of prospects, followed by bad…

Článek v rámci předplatného Four steps towards perfecting your phone sales skills

No matter if you think of phone sales as a necessary evil or if you enjoy…

The five most common systemic errors in customer service

Managers responsible for customer service often can't see that a problem is…

Článek v rámci předplatného Five ways of making telephone sales more effective

When it comes to all the different types of sales, cold calling is by far…

Článek v rámci předplatného Tips on making customer service human

There has already been a lot said in our articles about the importance of…

Článek v rámci předplatného 6 top tips for excellent customer service

In some cases, it is necessary to go back to basics. So today we will…

Článek v rámci předplatného What to focus on to make your customers return to you

Turning your customers into loyal customers is not easy. If your customer…

Článek v rámci předplatného Save resources on customer service

Customer care is crucial for client retention and building long-term…

Článek v rámci předplatného Customer satisfaction questionnaires and the most common mistakes

Continuous client satisfaction and experience research should be part of…

Článek v rámci předplatného 5 traits of an excellent customer service

Whether you work in a small family business or a big corporation, the way…

Článek v rámci předplatného "Warm calling" in sales: what is it and how is it done?

The term "cold calling" refers to blind prospecting – in other words,…

Článek v rámci předplatného How to force yourself to make calls when you don't feel like it

Using the telephone as a sales tool is a must for most business sectors.…

Článek v rámci předplatného 5 new tips on how to handle an outraged client

One of the quality factors of customer service is how well it handles a…

Listing 183 to 195 out of 455