Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo nekupuje koučování, poradenství nebo finanční plánování. Kupuje dvě jiné věci vás a řešení…
75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
Tomáš Baťa inspiruje dodnes Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část) Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…
Jak vytvářet atmosféru obchodu Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…
Loajalita zákazníků se vyplatí V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků…
Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…
V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří…
Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci.…
Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo…
Řešíme reklamace Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit…