Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.

icon Rozjezd firmy usnadní franchising

25.11.2007 

Rozjezd firmy může výrazným způsobem usnadnit odbytový systém franchising, který díky nepřetržité spolupráci franchisora a frenchisantů umožňuje uvádět na trh zboží, služby nebo technologie. Systém se…

icon Jak vybrat téma novoročního obchodního meetingu

20.11.2007 

S účastí ve více než 100 takovýchto výkopech jako klíčový mluvčí tvrdí autor, že hlavním bodem je výběr vhodného tématu. Přináší několik faktorů ke zvážení při jeho výběru:- Berte ohled na morálku…

Článek v rámci předplatného Blogovat, či neblogovat?

12.11.2007 

V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že byste se měli zapojit. Blogy mají v marketingu své místo, ale jen za určitých podmínek.Blog je webová stránka tvořená z…

Článek v rámci předplatného icon Jak na trh s vlastní knihou

12.11.2007 

Jednou z největších výzev vynalézání je podle názoru autorky článku napsání knihy. Sama na téma vydala dvě knihy.Méně riskantní je vydat knihu prostřednictvím vydavatelské společnosti. Výhodou je, že…

Článek v rámci předplatného Prodejní nabídka – 1. část

27.10.2007 

Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování nových zákazníků. Při tvorbě obchodních nabídek dochází v praxi ke třem základním chybám. První je vysílání informací o…

Článek v rámci předplatného icon Finanční pobídky nemusejí motivovat

16.10.2007 

Výzkum profesora Jeffreyho Pfeffera z americké Stanford Graduate School of Business naznačuje, že běžné nabízení finančních benefitů jakožto motivačních nástrojů může mít opačný efekt, než by firmy…

Sedm kroků k úspěšnému prodeji

16.10.2007 

Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí. Jde o to vytvořit si strukturovaný systém jednání, mít dostatečné úsilí a zájem. Článek popisuje sedm kroků k úspěšnému systému…

icon Rozhovor s velkým lídrem - Billem Georgem

15.10.2007 

Bill George ví o vůdcovství své. Public Broadcasting Service ho jmenovali jedním z 25 top lídrů za posledních 25 let. Učí na Harvardské obchodní škole manažerské praktiky.Jeho kniha True North je…

Tři cesty, jak se vyhnout vícekanálovému selhání

12.10.2007 

V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních principech vícekanálového marketingu. Stává se například to, že existují oddělené zisky a ztráty, každý přebírá uznání za…

Článek v rámci předplatného Direct mail – 3 tipy pro správný design

5.10.2007 

Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co vidíš, to dostaneš. Článek přináší tři tipy, jak touto cestou oslovit spotřebitele.- Buďte upřímní, pokud jde o váš produkt.…

Článek v rámci předplatného icon Kdo a co vymizí do deseti let?

3.10.2007 

Určit, který obor nemá budoucnost, se zdá snadné. Některé, například telemarketing, je ale překvapivě těžké dorazit. A pak jsou takové, kterých je vám líto, a které nedokáží najít cestu, jak přežít.…

Jak být zákazníkem

2.10.2007 

99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se však již soustředí na to, proč a jak se zákazníci prodávají marketérům. I samotní zákazníci se totiž…

Článek v rámci předplatného Zmlkni a prodávej

27.9.2007 

Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant Mark Hunter v článku vysvětluje, že nejdůležitější je umět mlčet a naslouchat. Nejde o to vůbec…

Článek v rámci předplatného Nebojte se více kanálů

24.9.2007 

Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující tři tipy.- Nenechte se ovládat strachem nebo přílišnou důvěrou. Některé firmy se děsí vícekanálového marketingu a jiné jej…

Článek v rámci předplatného Jak správně na vyhledávače

20.9.2007 

Řada firem nemá tušení, co se o jejich produktech píše na Internetu. V dnešní éře Webu 2.0 přitom mohou negativní komentáře na sociálních serverech, v diskusních fórech či blozích poškodit jejich…

Výpis 20862100 z celkem 2498