Rozjezd firmy usnadní franchising
Rozjezd firmy může výrazným způsobem usnadnit odbytový systém franchising, který díky nepřetržité spolupráci franchisora a frenchisantů umožňuje uvádět na trh zboží, služby nebo technologie. Systém se…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.
Rozjezd firmy může výrazným způsobem usnadnit odbytový systém franchising, který díky nepřetržité spolupráci franchisora a frenchisantů umožňuje uvádět na trh zboží, služby nebo technologie. Systém se…
S účastí ve více než 100 takovýchto výkopech jako klíčový mluvčí tvrdí autor, že hlavním bodem je výběr vhodného tématu. Přináší několik faktorů ke zvážení při jeho výběru:- Berte ohled na morálku…
V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že byste se měli zapojit. Blogy mají v marketingu své místo, ale jen za určitých podmínek.Blog je webová stránka tvořená z…
Jednou z největších výzev vynalézání je podle názoru autorky článku napsání knihy. Sama na téma vydala dvě knihy.Méně riskantní je vydat knihu prostřednictvím vydavatelské společnosti. Výhodou je, že…
Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování nových zákazníků. Při tvorbě obchodních nabídek dochází v praxi ke třem základním chybám. První je vysílání informací o…
Výzkum profesora Jeffreyho Pfeffera z americké Stanford Graduate School of Business naznačuje, že běžné nabízení finančních benefitů jakožto motivačních nástrojů může mít opačný efekt, než by firmy…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí. Jde o to vytvořit si strukturovaný systém jednání, mít dostatečné úsilí a zájem. Článek popisuje sedm kroků k úspěšnému systému…
Bill George ví o vůdcovství své. Public Broadcasting Service ho jmenovali jedním z 25 top lídrů za posledních 25 let. Učí na Harvardské obchodní škole manažerské praktiky.Jeho kniha True North je…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních principech vícekanálového marketingu. Stává se například to, že existují oddělené zisky a ztráty, každý přebírá uznání za…
Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co vidíš, to dostaneš. Článek přináší tři tipy, jak touto cestou oslovit spotřebitele.- Buďte upřímní, pokud jde o váš produkt.…
Určit, který obor nemá budoucnost, se zdá snadné. Některé, například telemarketing, je ale překvapivě těžké dorazit. A pak jsou takové, kterých je vám líto, a které nedokáží najít cestu, jak přežít.…
99 procent marketingových snah se soustředí na to, jak něco prodat zákazníkům. Málo pozornosti se však již soustředí na to, proč a jak se zákazníci prodávají marketérům. I samotní zákazníci se totiž…
Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant Mark Hunter v článku vysvětluje, že nejdůležitější je umět mlčet a naslouchat. Nejde o to vůbec…
Než se pustíte do vícekanálové marketingové iniciativy, zvažte následující tři tipy.- Nenechte se ovládat strachem nebo přílišnou důvěrou. Některé firmy se děsí vícekanálového marketingu a jiné jej…
Řada firem nemá tušení, co se o jejich produktech píše na Internetu. V dnešní éře Webu 2.0 přitom mohou negativní komentáře na sociálních serverech, v diskusních fórech či blozích poškodit jejich…