Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2497 článků.

Desatero marketingových přikázání

28.6.2007 

Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani vytesána do hliněných desek. Přesto by se jich měli marketéři držet, aby dosáhli Země zaslíbené.- Nebudeš nahlížet na marketing…

Článek v rámci předplatného icon Někteří manažeři neumějí jednat s línými zaměstnanci

25.6.2007 

Více než polovina lidí, kteří pracují vprodejních týmech, si myslí, že některý zjejich kolegů je lenoch, kterého ovšem manažer toleruje. Přitom když je manažer takto tolerantní ktakovým pracovníkům,…

Článek v rámci předplatného Fluktuace v zákaznických střediscích

20.6.2007 

Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově příchozím se nemusí dostat správného školení, mají nereálná očekávání od své práce, jejich kvalifikace neodpovídá požadavkům…

icon Čtyři hlavní chyby webových stránek z pohledu atraktivity pro vyhledávače

20.6.2007 

Aby se vaše stránky dostaly výš, vyhněte se následujícím chybám:- Slabý design stránek. Autor článku netvrdí, že i méně technicky dokonalý design nesplní marketingový cíl stránek. Pokud je ale stránka…

Článek v rámci předplatného icon Vraťte se zpět na manažerské výsluní

19.6.2007 

I úspěšným prodejcům se může stát, že najednou už se úspěchy nedostavují tak často jako dříve. Důvodů může být několik. Tím nejčastějším je, že dělají svou práci už příliš dlouho, jednají stále se…

Článek v rámci předplatného icon 27 levných způsobů, jak vylepšit výsledky na prodejní výstavě

31.5.2007 

Je mnoho způsobů, jak vylepšit výkon týmu na prodejních výstavách, od atraktivních poutačů, intenzivního školení nebo odměn pro nejlepší ze zúčastněných. Řada z nich je ale značně nákladná. Zkuste…

Článek v rámci předplatného icon Zrevidujte svou reklamní kampaň

29.5.2007 

Kdybyste přilákali více potenciálních zákazníků, zřejmě by byl větší i váš odbyt. Nízký zákaznický ruch ale není nikdy skutečný problém. Je jen vedlejším produktem jiného, který nevidíte. Zde je…

icon Předčasná prezentace může zkazit obchod

23.5.2007 

I zkušeným obchodníkům se někdy stává, že začnou s prezentacemi příliš brzy. Unáhlená prezentace v počátku prodejního procesu však může zhatit celý obchod. Existují dva důvody, proč lidé nenakupují:…

icon 4P marketingu platí i pro nábor

22.5.2007 

Náborářství sdílejí celou řadu atributů s prodejem. Autor se inspiroval rozhovorem s prezidentem jisté společnosti a uvědomil si, že jeho moudrá slova jsou živou verzí 4 P marketingu, který se učil na…

Článek v rámci předplatného icon Atleti trénují, proč by neměly vaše exhibiční týmy?

15.5.2007 

Výkon vrcholového sportovce může vypadat velice snadně a přirozeně, přestože se za ním skrývají nekonečné hodiny tvrdé dřiny. To samé platí pro účast na exhibicích. Opravdu dobří obchodní zástupci se…

Článek v rámci předplatného Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře

9.5.2007 

Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před dveřmi vysněné agentury, aniž by se odvážili vstoupit. Jak si dodat odvahy?- Vyzkoušejte stáž. Agentury často nabízejí stáže pro…

icon Balená voda už není "in"

2.5.2007 

Litr vody v plastové lahvi stojí v USA třikrát více než stejné množství benzinu. Kritici se proto ptají, proč ji kupovat. Nejen, že je drahá, balení a rozvoz spotřebovává energii a přispívá ke…

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro frustrované marketéry

27.4.2007 

Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou marketingových materiálů, které pak nemají patřičnou odezvu. Měly by si uvědomit, že marketing a prodej je především proces a…

Článek v rámci předplatného Tajemství marketingového partnerství

25.4.2007 

Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více organizací, především ve snaze ušetřit čas. Fungovat může jakékoli obchodní partnerství, je však třeba…

Článek v rámci předplatného CRM je komplexní systém

20.4.2007 

Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý potenciál těchto nástrojů a omezuje se…

Výpis 21162130 z celkem 2497