Desatero marketingových přikázání
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani vytesána do hliněných desek. Přesto by se jich měli marketéři držet, aby dosáhli Země zaslíbené.- Nebudeš nahlížet na marketing…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2497 článků.
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani vytesána do hliněných desek. Přesto by se jich měli marketéři držet, aby dosáhli Země zaslíbené.- Nebudeš nahlížet na marketing…
Více než polovina lidí, kteří pracují vprodejních týmech, si myslí, že některý zjejich kolegů je lenoch, kterého ovšem manažer toleruje. Přitom když je manažer takto tolerantní ktakovým pracovníkům,…
Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově příchozím se nemusí dostat správného školení, mají nereálná očekávání od své práce, jejich kvalifikace neodpovídá požadavkům…
Aby se vaše stránky dostaly výš, vyhněte se následujícím chybám:- Slabý design stránek. Autor článku netvrdí, že i méně technicky dokonalý design nesplní marketingový cíl stránek. Pokud je ale stránka…
I úspěšným prodejcům se může stát, že najednou už se úspěchy nedostavují tak často jako dříve. Důvodů může být několik. Tím nejčastějším je, že dělají svou práci už příliš dlouho, jednají stále se…
Je mnoho způsobů, jak vylepšit výkon týmu na prodejních výstavách, od atraktivních poutačů, intenzivního školení nebo odměn pro nejlepší ze zúčastněných. Řada z nich je ale značně nákladná. Zkuste…
Kdybyste přilákali více potenciálních zákazníků, zřejmě by byl větší i váš odbyt. Nízký zákaznický ruch ale není nikdy skutečný problém. Je jen vedlejším produktem jiného, který nevidíte. Zde je…
I zkušeným obchodníkům se někdy stává, že začnou s prezentacemi příliš brzy. Unáhlená prezentace v počátku prodejního procesu však může zhatit celý obchod. Existují dva důvody, proč lidé nenakupují:…
Náborářství sdílejí celou řadu atributů s prodejem. Autor se inspiroval rozhovorem s prezidentem jisté společnosti a uvědomil si, že jeho moudrá slova jsou živou verzí 4 P marketingu, který se učil na…
Výkon vrcholového sportovce může vypadat velice snadně a přirozeně, přestože se za ním skrývají nekonečné hodiny tvrdé dřiny. To samé platí pro účast na exhibicích. Opravdu dobří obchodní zástupci se…
Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před dveřmi vysněné agentury, aniž by se odvážili vstoupit. Jak si dodat odvahy?- Vyzkoušejte stáž. Agentury často nabízejí stáže pro…
Litr vody v plastové lahvi stojí v USA třikrát více než stejné množství benzinu. Kritici se proto ptají, proč ji kupovat. Nejen, že je drahá, balení a rozvoz spotřebovává energii a přispívá ke…
Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou marketingových materiálů, které pak nemají patřičnou odezvu. Měly by si uvědomit, že marketing a prodej je především proces a…
Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní době pokládá stále více organizací, především ve snaze ušetřit čas. Fungovat může jakékoli obchodní partnerství, je však třeba…
Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý potenciál těchto nástrojů a omezuje se…