Nový způsob organizace dat na stránkách
David Weinberger je filozof internetového věku. Ve své nové knize Everything Is Miscellaneous: The Power of the New Digital Disorder (Vše je nezařazeno: síla nového digitálního nepořádku), zkoumá…
Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.
David Weinberger je filozof internetového věku. Ve své nové knize Everything Is Miscellaneous: The Power of the New Digital Disorder (Vše je nezařazeno: síla nového digitálního nepořádku), zkoumá…
Za určitých okolností je uzavření obchodu jednoduchá záležitost. Vše, co je třeba, je naučit se několik jednoduchých otázek, které umožnízapojit zákazníkado hry.Nechte zákazníka vybratZvykněte si dát…
I ty nejlepší firmy mají v současné době problémy získat technicky zdatné zaměstnance. Přemýšlíte o tom, co děláte proto, abyste je přilákali?- Marketujte svou firmu. Autorka cituje praktiky…
Vzbudit zájem je při snaze získat pasivního uchazeče nejvyšší meta. Dnes je možné ve vteřině smazat každý e-mail, takže ať už se snažíte sdělit cokoliv, mělo by to přilákat pozornost a zájem.Jak…
Doporučení nezaručuje úspěšný prodej, je jen příležitostí, které se vám dostalo. Pokud nedokážete tuto šanci proměnit, ocitnete se opět na mrtvém bodě.Podle průzkumu autora v roce 1990 a později v…
Prodejci a ostatní marketingoví pracovníci, kteří působí vIT průmyslu, čelí nové realitě. Tou je nový prodejní jazyk, který se budete muset naučit, chcete-li čelit realitě. Vbudoucnu by totiž…
Celé roky se obchodníci učí, že zákazník je pán. Učí se, jak své zákazníky vzdělávat a jak získávat nové. Zde je několik základních charakteristik, které sdílí všichni zákazníci:- Zákazníci jsou…
V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to, které je důležitější. Ten však nepřináší nic dobrého. Článek proto přichází se třemi radami, jak tato oddělení lépe propojit.-…
Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských států. Obracejí se zejména na Indii. Ukázala to nedávná studie společnosti Gartner. Kontinentální Evropa se dosud na rozdíl…
Autor článku, zkušený odborník, říká, že existuje něco jako zákon tří pro každou pozici, včetně managementu prodeje. Tento zákon hlásá, že v každé práci jsou tři hlavní aktivity nebo úkoly, které…
Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických služeb, mají na výběr z celé řady přesvědčivých prodejců. Jak tedy vybrat vhodné řešení?- Jasně definujte svou zákaznickou…
V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis potenciálnímu zákazníkovi, i když již v dnešní době nemá psané slovo takovou váhu jako před deseti či více lety. Dopisy jsou sice stále…
Základním kamenem úspěchu každé společnosti je schopnost komunikovat a přesvědčovat. Sdělení, která nezaujmou, nejsou srozumitelná nebo vyvolávají dojem záměrné manipulace, nikoho nepřesvědčí. I…
V dnešním obchodním světě je nejdůležitější prodej. Vedou se války a bitvy o to, kdo prodá více. Když chcete vyjít ztéto situace jako vítěz a navíc získat na trhu větší podíl, musíte si obstarat…
I když jsou lidé v práci, řada z nich vykazuje jen fyzickou přítomnost. Autor cituje několik příkladů, na které narazil v průběhu jednoho týdne:- Poštovní doručovatelka, která mu pravidelně doručuje…