Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.

icon Nový způsob organizace dat na stránkách

18.9.2007 

David Weinberger je filozof internetového věku. Ve své nové knize Everything Is Miscellaneous: The Power of the New Digital Disorder (Vše je nezařazeno: síla nového digitálního nepořádku), zkoumá…

icon Umění prodat - metoda otázek

18.9.2007 

Za určitých okolností je uzavření obchodu jednoduchá záležitost. Vše, co je třeba, je naučit se několik jednoduchých otázek, které umožnízapojit zákazníkado hry.Nechte zákazníka vybratZvykněte si dát…

icon Náborová inspirace: Prodejní praktiky realitek pro přilákání talentů

17.9.2007 

I ty nejlepší firmy mají v současné době problémy získat technicky zdatné zaměstnance. Přemýšlíte o tom, co děláte proto, abyste je přilákali?- Marketujte svou firmu. Autorka cituje praktiky…

Článek v rámci předplatného icon Jak zaujmout pasivní uchazeče?

5.9.2007 

Vzbudit zájem je při snaze získat pasivního uchazeče nejvyšší meta. Dnes je možné ve vteřině smazat každý e-mail, takže ať už se snažíte sdělit cokoliv, mělo by to přilákat pozornost a zájem.Jak…

Článek v rámci předplatného icon Jen reference a doporučení produkt neprodají

29.8.2007 

Doporučení nezaručuje úspěšný prodej, je jen příležitostí, které se vám dostalo. Pokud nedokážete tuto šanci proměnit, ocitnete se opět na mrtvém bodě.Podle průzkumu autora v roce 1990 a později v…

icon Nenechte se smést konkurencí

28.8.2007 

Prodejci a ostatní marketingoví pracovníci, kteří působí vIT průmyslu, čelí nové realitě. Tou je nový prodejní jazyk, který se budete muset naučit, chcete-li čelit realitě. Vbudoucnu by totiž…

icon Je zákazník stále váš pán?

22.8.2007 

Celé roky se obchodníci učí, že zákazník je pán. Učí se, jak své zákazníky vzdělávat a jak získávat nové. Zde je několik základních charakteristik, které sdílí všichni zákazníci:- Zákazníci jsou…

Článek v rámci předplatného Jak lépe propojit marketing s prodejem

10.8.2007 

V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to, které je důležitější. Ten však nepřináší nic dobrého. Článek proto přichází se třemi radami, jak tato oddělení lépe propojit.-…

Článek v rámci předplatného Evropa se otevírá offshoringu

1.8.2007 

Evropské firmy začínají opouštět svou nedůvěru k outsourcingu ze zámořských států. Obracejí se zejména na Indii. Ukázala to nedávná studie společnosti Gartner. Kontinentální Evropa se dosud na rozdíl…

icon Strategie vedení: Zákon tří

26.7.2007 

Autor článku, zkušený odborník, říká, že existuje něco jako zákon tří pro každou pozici, včetně managementu prodeje. Tento zákon hlásá, že v každé práci jsou tři hlavní aktivity nebo úkoly, které…

Článek v rámci předplatného Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

17.7.2007 

Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických služeb, mají na výběr z celé řady přesvědčivých prodejců. Jak tedy vybrat vhodné řešení?- Jasně definujte svou zákaznickou…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy pro prodejní dopis

12.7.2007 

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis potenciálnímu zákazníkovi, i když již v dnešní době nemá psané slovo takovou váhu jako před deseti či více lety. Dopisy jsou sice stále…

icon Není komunikace jako komunikace

12.7.2007 

Základním kamenem úspěchu každé společnosti je schopnost komunikovat a přesvědčovat. Sdělení, která nezaujmou, nejsou srozumitelná nebo vyvolávají dojem záměrné manipulace, nikoho nepřesvědčí. I…

icon Staňte se špičkovými prodejci

11.7.2007 

V dnešním obchodním světě je nejdůležitější prodej. Vedou se války a bitvy o to, kdo prodá více. Když chcete vyjít ztéto situace jako vítěz a navíc získat na trhu větší podíl, musíte si obstarat…

icon Kolik svého já věnujete zákazníkům?

10.7.2007 

I když jsou lidé v práci, řada z nich vykazuje jen fyzickou přítomnost. Autor cituje několik příkladů, na které narazil v průběhu jednoho týdne:- Poštovní doručovatelka, která mu pravidelně doručuje…

Výpis 21012115 z celkem 2498