Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.

Článek v rámci předplatného CRM je komplexní systém

20.4.2007 

Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem prostřednictvím hlubšího pochopení chování zákazníků. Řada firem však nevyužívá celý potenciál těchto nástrojů a omezuje se…

Článek v rámci předplatného Proč vás prezentace může stát obchod

19.4.2007 

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce prezentace a ztrácejí při tom povědomí o dalších důležitých aspektech prodeje. Prezentace může zákazníkovi…

icon Proč může být mobil nepřítelem marketingu

19.4.2007 

Mobilní telefony změnily svět. Symfonie vyzváněcích melodií nás provází každý den, jsme vždy k dosažení a ve spojení. Pokud si ale s sebou vezmete telefon na prodejní nebo exhibiční akci a budete…

icon Dejte týmu nový základ

19.4.2007 

Změna a nový systém ve vašem prodejním týmu přinese prospěch celé společnosti. Spomocí vedení společnosti nebo šéfa týmu lze změnu realizovat poměrně snadno:- Vedoucí prodeje by měl být zplnomocněn ke…

Sedm mýtů o prodeji

18.4.2007 

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje sedm nejčastějších.- Nakupující jsou lháři. Ano, zákazníci často uvádějí prodejce v omyl. Na vině však bývá pochybení…

Článek v rámci předplatného Špatná organizace poškozuje e-mailový marketing

13.4.2007 

Řada marketérů z velkých i malých firem v dnešní době ví, jak dosáhnout úspěchu v e-mailovém marketingu. V realizaci jim však brání organizační překážky. Velká část aktivit spojených s e-mailovým…

icon Zefektivněte svůj time management

11.4.2007 

Pokud chcete vydělávat více peněz, musíte věnovat více času prodeji. Den má jen 24 hodin a nikdo je nemůže celé obětovat práci. Pracujte raději promyšleněji, nejen více hodin. Pro obchodníky to…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý obchodník ví, kdy je čas dát ruce pryč

2.4.2007 

Dobroucestou, jak se stát úspěšným prodejcem, je kopírovat ty nejlepší. Školící a konzultační firma Miller Heiman zveřejnila v únoru studii, zabývající se chováním úspěšných prodejních sil.Vítězné…

icon Jak měřit výkonnost

2.4.2007 

Čísla nelžou, jenom používáme chybná čísla. Když se zeptáte vedoucích, jak měří výkonnost svých prodejců, 60 % z nich odpoví, že ji neměří a ve zbývajících 40 % většina vypoví, že ji měří na základě…

Článek v rámci předplatného icon Přijímejte talent, ne dovednosti

28.3.2007 

Většina náborových manažerů vytváří popisy pracovních pozic na základě toho, jaké dovednosti u nových zaměstnanců hledá. Neohl&…

icon Prvních 30 minut určuje úspěch celého dne

26.3.2007 

Prvních 30 minut ráno nastaví prodejci atmosféru celého pracovního dne. Avšak mnoho z nás se dostává v první půlhodince do…

Článek v rámci předplatného V USA se daří reklamě na léky na předpis

22.3.2007 

Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je povolena reklama na léky na předpis. Přesto v ní stále existují pochyby o vhodnosti tohoto druhu reklamy. Americké reklamy na léky…

icon Změny motivace

14.3.2007 

Brian Tracy je nejprodávanějším americkým autorem 42 knih o efektivním řízení prodeje, včetně bestselleru Psychologie prodeje: Jak uzavřít obchod a své poslední knihy Síla šarmu: Jak vyhrát v každé…

icon Strategie vyžaduje jasnou komunikaci

12.3.2007 

Formulujete dobře svou prodejní strategii? Mnoho firem to nedělá. Podle americkéhokonzultanta v oblasti obchoduScotta Glatsteina dnesnapříklad tři čtvrtinyamerických firem nekomunikují správně…

icon IT oddělení budoucnosti

11.3.2007 

Jak bude vypadat IT oddělení za dalších pět let? To je zajímavá otázka, protože právě stojíme na začátku mnoha zásadních změn v oblasti informačních technologií. Tyto změny budou řídit silné technické…

Výpis 21312145 z celkem 2498