Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2498 článků.

icon Šaty dělají člověka

6.3.2007 

Pohodlné oblečení nedělá dobrou vizitku. Studie amerického časopisu Journal of Medicine prokázala to, co ví dobrý krejčí již dlouho. Šaty…

icon Priority prodejce ze dvou pohledů

28.2.2007 

Co je hlavní prioritou prodejce? Uspokojit svého manažera, nebo svého zákazníka?Manažer: Úspěšná prodejní organizace je zaměřená na zákazníka. Podporujeme a trénujeme naše prodejce, aby viděli v…

icon Skupinová dynamika

26.2.2007 

Podle studií prodává dnes již na 75 % firem týmově. Což znamená, že musí mít natrénované tyto metody prodeje. Mezi nejčastějš&…

icon Nová databáze českých vinoték

22.2.2007 

Vinařský fond zprovoznil na internetových stránkách projektu Vína z Moravy, vína z Čech databázi českých vinoték, v nichž více než…

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro webové stránky

19.2.2007 

Firmy v dnešní době již chápou, že vlastní webové stránky nejsou luxus, ale nutnost. Mít stránku však ještě neznamená, že půjde ruku v ruce se ziskem. Některé stránky svým designem zákazníky přímo…

icon Výrobci hraček posmutněli

19.2.2007 

Američnanéoznačují dnešní děti zkratkou GOY (Getting Older Younger).V překladu to znamená, že dospívají dříve. Odrůstají dříve tradičním hrám a spadají do osidel Sony či Microsoftu. Výsledkem je…

icon Jak správně komunikovat vůdcovskou vizi

15.2.2007 

Každý vůdce má nějakou vizi, která se odvíjí od celkové vize firmy. Bez toho, aby uměl správně komunikovat, mu však není k ničemu. Je to podobné jako při obchodním jednání. Chcete, aby lidé ve firmě…

icon 10 manažerských lekcí Jacka Bauera

13.2.2007 

I když to nemusí na první pohled být patrné, vůdcové ve světe obchodu mají mnoho společného s veliteli protiteroristických jednotek, jak je známe z amerických seriálů typu 24 hodin. Jaká firma by si…

Článek v rámci předplatného icon Přímé oslovení prostřednictvím telefonu

13.2.2007 

Někteří prodejci si myslí, že přímé telefonické oslovení zákazníka je ztráta času. Ano, když nepoužíváte správnou techniku. Dobré telefonické oslovení může přivést dlouhodobý vztah se zákazníkem. Ale…

icon 10 otázek než koupíte nejnovější technologii

7.2.2007 

Investice do nových technologií znamenají pro řadu firem potíže s tím, že ne všechno nové funguje tak, jak má. V dnešní době jsou však nové technologie nutností, takže je třeba do nich investovat.…

icon Mobilní zařízení nejsou zabezpečená

7.2.2007 

Zatímco v mnoha firmách stoupá povědomí o problematice zabezpečení dat spolu se zabezpečením počítačů, tak podle nového výzkumu…

icon Dobře využitý čas. Vše je o době strávené se zákazníkem

26.1.2007 

Nová studie konzultační firmy Watson Wyatt Worldwide zjistila, že prodejci, kteří strávili více času se zákazníky a méně administrativními úkoly, pracovali pro výkonnější firmy. Nebo obráceně,…

Článek v rámci předplatného 5 marketingových předsevzetí do roku 2007

25.1.2007 

Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli úspěšní, je to historie. Začal nový rok, a tak je na čase dát si nová předsevzetí.- Pracujte na vyšší efektivitě všech svých…

Článek v rámci předplatného icon Který model předpovědi trhu pro nový produkt je nejlepší?

23.1.2007 

Vývoj a uvedení nového výrobku na trh je riskantní akce. Mnohá kariéra se zhroutila na úskalích spojených s uvedením nov&…

icon Pozitivní řízení týmu

21.1.2007 

Každý tým potřebuje trenéra a je jedno, jestli se jedná o tým fotbalový nebo pracovní. Prodejci potřebují trenéra nejenom pro pos&…

Výpis 21462160 z celkem 2498