Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Prodejn" bylo nalezeno 2502 článků.

icon Dobře využitý čas. Vše je o době strávené se zákazníkem

26.1.2007 

Nová studie konzultační firmy Watson Wyatt Worldwide zjistila, že prodejci, kteří strávili více času se zákazníky a méně administrativními úkoly, pracovali pro výkonnější firmy. Nebo obráceně,…

Článek v rámci předplatného 5 marketingových předsevzetí do roku 2007

25.1.2007 

Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli úspěšní, je to historie. Začal nový rok, a tak je na čase dát si nová předsevzetí.- Pracujte na vyšší efektivitě všech svých…

Článek v rámci předplatného icon Který model předpovědi trhu pro nový produkt je nejlepší?

23.1.2007 

Vývoj a uvedení nového výrobku na trh je riskantní akce. Mnohá kariéra se zhroutila na úskalích spojených s uvedením nov&…

icon Pozitivní řízení týmu

21.1.2007 

Každý tým potřebuje trenéra a je jedno, jestli se jedná o tým fotbalový nebo pracovní. Prodejci potřebují trenéra nejenom pro pos&…

Článek v rámci předplatného Plán je základ

12.1.2007 

Konzultanty často překvapí, kolik firem nemá sepsaný formální marketingový plán. Většina má sice rozpočet, ale tím končí. Řada marketérů jen reaguje na okolní svět, aniž by si vyčlenila čas na…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

9.1.2007 

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které nejčastěji rozhodují o nákupu i v tradičně mužských oblastech, jako jsou například automobily. Aktuální výzkumy z USA například…

Článek v rámci předplatného icon Zvýšení DPH v Německu využívají obchodníci k vylepšení image

7.1.2007 

Od 1. ledna došlo v Německu k navýšení DPH o 3 procenta. Němečtí maloobchodníci se ale snaží udržet ceny na původní výši. Otázkou zůstává, dokdy bude tato rabatová válka trvat a jakým tempem se…

icon Jak na problémy při prezentaci

3.1.2007 

I u nejzkušenějších prodejců vzbuzuje prezentace strach. Možných problémů, které mohou nastat, je nekonečně mnoho. Dle odborníků je základem…

icon Jak se vrátit k starým prodejním teritoriím

28.12.2006 

Chcete vdechnout nový život starým prodejním teritoriím? Zde jsou po vás 3 tipy. - Zůstaňte lokální. Používání vyhledávače…

icon Jsou pro značku důležitější pracovníci v terénu nebo centrála?

27.12.2006 

Jeden manažer a jeden prodejce sdělují svůj názor na téma, kdo má větší vliv na firemní jméno terénní pracovník, nebo vedoucí prodeje.Dle názoru Jima Bullocka viceprezidenta a ředitele prodeje…

10 tipů pro řízení nových operátorů

19.12.2006 

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek shrnuje deset tipů.- Poskytněte…

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

13.12.2006 

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují, že orientace na plnění potřeb, přání a požadavků zákazníků má svůj smysl. Tento manažerský koncept šetří náklady při vstupech…

Článek v rámci předplatného Důvěryhodnost prodává

11.12.2006 

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které se jim snaží prodat téměř cokoli. Výsledkem toho je, že chtějí ze svých schránek vyfiltrovat co nejvíce těchto zpráv. Pokud…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

8.12.2006 

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních trendů namaloobchodním trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.Pro spotřebitelské trendy je charakteristická dynamika. Stále…

Článek v rámci předplatného Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

7.12.2006 

Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném vývoji maloobchodního trhu v oblasti rychloobrátkového zboží. Článek na jejím základě shrnuje aktuální trendy. Od devadesátých let…

Výpis 21612175 z celkem 2502